By hipcio

Zasady rozgrywania gier ligowych

(obowiązuje od 01.02.2010)

Zasady wspólne

  1. Każdy z uczestników ligi indywidualnie umawia się na grę ze swoimi przeciwnikami w grupie, przy użyciu dowolnych znanych środków przekazu (na początku rundy będą podane nazwiska, nicki oraz adresy e-mail uczestników danej grupy).
  2. Datę i godzinę umówionej gry zgłaszamy nickowi iLMM.
  3. Gry rozgrywamy w Polskim Pokoju na serwerze KGS.
  4. Gry rozgrywamy bez handicapu (pozwalamy serwerowi wylosować kolory)
  5. Reguły gry: japońskie, Komi: 6,5
  6. Czas na grę wynosi minimum 30 min. czasu podstawowego + 3×30 sek. byo-yomi. Gracze mają prawo dowolnie zwiększyć ten czas w swoich grach, lub zagrać bez limitu czasowego.
  7. Przed grą wpisujemy iLMM.
  8. Za zwycięstwo gracz otrzymuje 2 punkty.
  9. Za rozegranie gry i przegraną gracz otrzymuje 1 punkt.
  10. Za nierozegranie gry lub przegraną przez walkower, gracz otrzymuje 0 punktów.
  11. Wynik gry zgłaszamy nickowi iLMM (zwyczajowo robi to zwycięzca pojedynku).
  12. Tie-breakery (w kolejności): liczba punktów, SODOS, bezpośredni pojedynek.
  13. Gry danej rundy można rozgrywać tylko i wyłącznie w trakcie trwania rundy. Gry rozegrane przed rozpoczęciem rundy lub po jej zakończeniu, nie będą zaliczone do ligi.
  14. Jeżeli zawodnik Z1 nie stawi się na umówioną grę zawodnikiem Z2 , zostanie zastosowana zasada opóźnionego walkowera, co oznacza:
    • jeśli do końca rundy nie odbędzie się pojedynek pomiędzy tymi graczami, zostanie przypisane zwycięstwo przez walkower uczestnikowi Z2.
    • jeśli gracze Z1 i Z2 rozegrają grę do końca rundy, gra uznana jest jako rozegrana w normalnym trybie (patrz pkt 8 i 9)

    Jeśli gracz Z1 po raz kolejny w czasie rundy nie przyjdzie na umówioną grę z zawodnikiem Z2, zawodnikowi Z2 natychmiastowo zostanie przyznane zwycięstwo przez walkower.
    Jeśli zawodnik Z1 nie przyjdzie na umówioną grę z zawodnikiem Z2, a następnie zawodnik Z2 nie przyjdzie na umówioną grę z zawodnikiem Z1, uznajemy, że gracze są siebie warci i nie robimy z tym absolutnie nic :-).

Zasady dla GRUPY A

  1. Runda trwa kalendarzowy miesiąc.
  2. Zawodnicy zajmujący na koniec rundy miejsca 7 i 8, zostają zdegradowani do grupy B.
  3. Uczestnicy tej grupy walczą o nagrodę w postaci lekcji u profesjonalnego gracza go. Nagroda w danym miesiącu przyznawana jest uczestnikowi, któryna koniec rundy ma najwięcej punktów systemowych (PS).
    Więcej na stronie: https://ilmm09.wordpress.com/nagrody/.
  4. Wygrane przez walkower są zaliczane do systemu PS.

Zasady dla GRUPY B

  1. Runda trwa od 1-go do 25-28-go dnia danego miesiąca (zależne od ilości dni w miesiącu).
  2. Zawodnicy zajmujący na koniec rundy miejsca 1 i 2, awansują do grupy A.
  3. Zawodnicy zajmujący na koniec rundy miejsca 7 i 8, kończą uczestnictwo w lidze (i zapisują się ponownie do eliminacji :-)).
  4. Zawodnicy zajmujący na koniec rundy miejsca 5 i 6, walczą o pozostanie w lidze w barażach z uczestnikami eliminacji, którzy przegrali finałową grę eliminacji i nie dostali się bezpośrednio do ligi.

Wszelkie nieopisane w niniejszym regulaminie zdarzenia wynikłe w czasie rundy, będą rozstrzygane indywidualnie (należy kontaktować się z administratorami, najlepiej na KGS – nick iLMM).

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s




Kontakt

E-mail: ilmm@o2.pl
Nick KGS: iLMM
Maj 2018
Pon W Śr C Pt S N
« Maj    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Archiwum

Statystyki

  • 66,925 odsłon
Reklamy

%d blogerów lubi to: